No tants cors i més cervells

Avui és sant Valentí, el dia de l’amor diuen, més que el dia de L’AMOR m’atreviria a dir el dia de la MOSTRA, el dia en què les parelles han de fer veure i compartir el seu amor, amb fotos, textos i regalets per tot arreu. És que el dia 13 de febrer no us estimàveu? O demà no us estimareu? Ja s’haurà acabat tot? Cal un dia per tot això? Si tot això fos real seria molt bonic, ja ho crec, però malauradament en moltes parelles no ho és, no ho és gens, ho dic per les que estic segura que tots coneixem.

Aquestes parelles que només es diuen un t’estimo el dia de sant Valentí o que es diuen un t’estimo irreal quan després hi ha menyspreus mutus de diferent categoria (banyes, crits, insults, deshonres…). Això sí, un t’estimo amb un regalet ho arreglarà tot.Doncs jo no ho entenc. I ja no és només dir, és demostrar el que un diu. Tal com diuen, les paraules se les emporta el vent.

No cal fer un dia de l’amor, ja que l’amor si fos real no li fa falta cap dia, estaria per tot arreu. No cal vestir totes les xarxes socials de CORS. M’agradaria més que vestíssim les xarxes socials, totes les ciutats i la nostra vida de CERVELLS. Ens faria més falta.

M’agrada l’amor, però no m’agrada la hipocresia!

Visca l’amor i visca el sexe sense amor, i sí, jo també sóc més del sant Ballantine’s day, m’heu “pillat”.

Laura Ribó

Responder

