Els avis, un gran valor de la nostra societat

Avui m’agradaria parlar de la gent gran, dels PADRINS. Els hi devem tot: tant a nivell individual com a nivell social. I encara hi ha gent que s’atreveix a jugar amb ells, sense respectar-los i menysprear-los, en alguns casos. A vegades n’hi ha prou fent-los por, si jo no els hi faig cap mal, diuen. Però tu pots entendre que la manera com els han educat a ells i a tu no serà mai la mateixa? Qui ets tu per dir que no els hi fas res? Com ho saps? Tothom ha de ser igual que tu? Si jo no tinc por i a mi no em fan cap mal a ells tampoc? DONCS NO! prou de xantatges i prou de la teoria de la por.

Sense ells no seríem aquí, ningú! i sense ells no tindríem els drets que tenim ara, segur! per no parlar del català, us heu arrribat a plantejar mai què en seria del català sense els avis que l’han conservat en temps MOLT difícils? És molt fàcil parlar tants anys després, sense haver hagut de patir mai i sobretot des del sofà de casa jugant a la Play. Els avis són el patrimoni més valuós d’una societat, els avis? No serien els nens, com sempre s’ha dit? Doncs no, ho som tot gràcies a la gent gran i els hi hem de donar tot l’amor que puguem i durant el temps en què puguem. Els nens, també, però ja tindran temps de convertir-se en aquest bé comú.

Així doncs, espero que els que em llegiu ja ho feu TOTS, vull que respecteu molt a la gent gran perquè al cap i a la fi, són la nostra joia. Tenir uns avis ben cuidats i ben atesos diu molt d’una societat. EM DECLARO FAN INCONDICIONAL DE VOSALTRES!

US ESTIMOOOO

Laura Ribó

Responder

